Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu to od 3 stycznia Wodociągi Raciborskie. Zmianie uległa także identyfikacja wizualna miejskiej spółki. Ile to wszystko kosztowało?

„Zwyczajowo, przez mieszkańców Raciborza oraz kontrahentów, Spółka określana jest jako wodociągi, więc zmiana nazwy jest naturalną konsekwencją i wyjściem naprzeciw realiom. Wraz ze zmianą nazwy zmodyfikowany został znak graficzny Spółki. Nowa nazwa została już zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym i wraz z nowym logotypem obowiązuje od 3 stycznia 2020 roku.” – wyjaśniono w komunikacie wysłanym do mediów. 

Jak słyszymy w spółce, przygotowywano się do tego od wielu miesięcy, dzięki czemu każdy krok był w pełni przemyślany.

Jaki jest koszt tych zmian? Projekt logotypu wraz z przekazaniem praw autorskich wyniósł 72,35 zł netto, czyli 89,00 zł brutto. Wykonanie logotypu zlecono firmie zewnętrznej pozyskanej poprzez Allegro.

– Wszystkie materiały takie jak: papiery firmowe oraz koperty z poprzednią nazwą zostaną wykorzystane do wyczerpania zapasów i będą systematycznie zastępowane nowymi. Dodatkowo planujemy wymianę frontu kasetonu z nazwą spółki w naszej siedzibie, pieczątki firmowe oraz naklejki z logotypem na naszych pojazdach – wyjaśnia spółka.

(wk)

ZOBACZ TAKŻE